ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

kilika
عمومی

شنبه 18 اسفند 1397

افزایش بازدید واقعی گوگل

180daba7-ffd9-4197-a649-90cf65c7e121-4609932.jpg

 

افزایش بازدید واقعی گوگل 

سئوهاما

افزایش بازدید واقعی گوگل

 

 

افزایش بازدید واقعی گوگل ، افزایش بازدید واقعی یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های وب مستران میباشد. زیرا بازدید واقعی رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. راه های افزایش بازدید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:59

شنبه 18 اسفند 1397

آشنایی با خودرو x4 و bmw

خودرو بی ام و X4 را می‌توان ادامه دهنده مسیری که مدل X6 آن را آغاز کرد لقب داد و موفقیت‌های مشابهی را برای آن برشمرد. بی ام و X4 به طور کل یک خودروی شاسی بلند نسبتا جمع و جور و نه چندان بزرگ جثه با ویژگی‌های اسپورت شناخته می‌شود. محصولی که با توجه به خصوصیات ویژه‌ی خود جزو خودروهای شاسی بلند قابل اعتنا به شمار می‌رود.
آشنایی با خودرو بی ام و X4 و قابلیت‌های مهم آن





ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:55

شنبه 18 اسفند 1397

مشخصات فنی و ظاهری پژو 405


پژو 405 برای اولین بار در سال 1984 میلادی توسط کمپانی پژو در فرانسه تولید شد و 4 سال بعد، در سال 1998 میلادی، عنوان بهترین خودروی سال اروپا را به خود اختصاص داد. پژو 405

شرکت ‎های خودروسازی داخلی، برای رهایی از دست پیکان که طراحی بسیار قدیمی ‎داشت و تکنولوژی ساخت آن هم از رده خارج شده بود، تصمیم گرفتند سرمایه گذاری جدیدی روی یک خودروی مدرن ‎ مانند پژو 405 انجام بدهند. به همین دلیل، خط جدید تولید پژو 405 در سال 1369 به وسیله رییس جمهور وقت کشورمان کلید خورد و از همان سال، کار مونتاژ و تولید این خودرو به همراه مدل‏های دیگری از سواری پژو در ایران آغاز شد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:51

شنبه 18 اسفند 1397

آشنایی با خودرو سازی پورش

همشهری آنلاین: پورشه (Porsche) شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد.

تمرکز این شرکت عمومأ بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس معطوف می‌باشد. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی شرکت پورشه در شهر اشتوتگارت قرار دارند.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:6

شنبه 18 اسفند 1397

آشنایی با هیوندا کنا 2018

هیوندا کنا ۲۰۱۸

بد نیست اول نگاهی به نسخه ی بنزینی کنا داشته باشیم نسخه ای که به نظر میاد آید در برنامه ی کرمان خودرو قرار دارد تا آنرا به زودی روانه ی خیابان های کشورمان کند.

این خودرو در نسخه ی اتوماتیک خود دارای موتور ۴ سیلندر با حجم ۱۵۹۱ سی سی مجهز به توربو است که ۱۷۷ اسب بخار نیرو و گشتاور ۲۶۵ نیوتون بر متر تولید میکند و دارای مصرف ترکیبی ۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 11:57

شنبه 18 اسفند 1397

آشنایی با ماشین مرسدس بنز

مرسدس بنز همواره به علت نوآوری هایش در صنعت اتومبیل مشهور بوده است کیسه های هوا، ترمزهای ضدقفل و سیستم ترمز کنترل کششی همگی اولین بار در اتومبیل های مرسدس بنز به جهانیان عرضه شده است و حتی اولین خودروی موتوری در سال ۱۸۸۵ را بنز تولید کرده است.

به گزارش پارس ناز به نقل از ببینین اما از نظر طراحی ماشین معمولاً مرسدس بنز در مدل های جدید خود تغییر زیادی ایجاد نمی کند به طوری که از مرسدس بنز CLS-Class از سال ۲۰۰۴ میلادی تا کنون تغییرات بسیار کمی از نظر ظاهری به خود دیده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 11:54

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


طراحی سایت
لوله فولادی
نرم افزار حسابداری
میز
لیست قیمت سوپرپایپ
اجاره آپارتمان مبله روزانه
سمعک
ژل رویال
سئو سایت
سئو ارزان
پشتیبانی سئو
خدمات سئو
سئو
لوله ساوه
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kilika و آدرس kilika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::